Estou a provar esto do mail post... Coido que me vai valer para facer
post "instant??neos" dende o mobil...
mail posting
Escribiuno/Writed by
Xose Manuel Meijome
en
20.10.04
Enviar por correo electrónicoEscribe un blogCompartir con TwitterCompartir con FacebookCompartir en Pinterest

UNS VAN POR ONDE OUTROS XA TROPEZAN
Mentras na comunidade valenciana segue o mar de fondo polo financiamento en xeral do servizo de saude i en particular polos datos e as comparacions que se podan acadar respecto � Hospital de La Ribera.
En Madrid a "se?orita" Aguirre e a sua equipa de "homes grises" vai seguir ese cami?o para cumpli-la promesa eleitoral de 8 novos centros na lexislatura. Sorte que temos o abuelito Barea para nos ilustrar na cuesti�n cremat�stica... Xa o d� el no artigo "No se deben emplear mecanismos de pago variables en funci�n del n�mero de pacientes atendidos pues entonces el riesgo de la concesi�n (su probable d�ficit) se trasladar�a al pagador (la comunidad de Madrid) y esto invalidar�a la concesi�n." Ou se?a que as concesi�ns son hospitais privados que prestan servizo p�blico cun presuposto pechado (por exemplo tanto por habitante) e deben asumi-lo seu d�ficit (si existise).
A esto eng�dese unha interesante aportaci�n dende o punto de vista das teor�as economicistas: a transparencia contable non s� dos centros en concesi�n senon tamen dos centros publicos "tradicionais" para valorar o traballo dos directivos en base �s resultados. Evidentemente estes directivos deber�an poder xestionar e non ser meros administradores co que voltar�amos as teimas de sempre: que si converti-los centros publicos en entes autonomos, que si separar provisi�n de financiamento etc. etc. Pero, coa difer�ncia dun verdadeiro mecanismo de comparaci�n para "cortar cabezas".
E digo eu. ?para cando un verdadeiro mecanismo de comparaci�n da calidade?, ?cando se crear� un unico rexistro para a espera de tal xeito que unha vez que se lle faga unha indicaci�n a un doente este quede rexistrado sen "contabilidade creativa" nen "axendas pechadas"?... O se?or Barea sinala que "los hospitales p�blicos no deben tener como objetivo la rentabilidad econ�mica, pero eso no exime de una buena gesti�n" esta claro que a xesti�n para �l s� existe en termos econ�micos e que a calidade non � mais ca unha caracter�stica do servizo a prestar.
Que os profesionais (da publica e da privada; facultativos, non facultativos e non sanitarios )reflexionemos en voz alta sobor destas cousas contribur�a a mante-la atenci�n sanitaria centrada en quen ten que estar: O doente.
En Madrid a "se?orita" Aguirre e a sua equipa de "homes grises" vai seguir ese cami?o para cumpli-la promesa eleitoral de 8 novos centros na lexislatura. Sorte que temos o abuelito Barea para nos ilustrar na cuesti�n cremat�stica... Xa o d� el no artigo "No se deben emplear mecanismos de pago variables en funci�n del n�mero de pacientes atendidos pues entonces el riesgo de la concesi�n (su probable d�ficit) se trasladar�a al pagador (la comunidad de Madrid) y esto invalidar�a la concesi�n." Ou se?a que as concesi�ns son hospitais privados que prestan servizo p�blico cun presuposto pechado (por exemplo tanto por habitante) e deben asumi-lo seu d�ficit (si existise).
A esto eng�dese unha interesante aportaci�n dende o punto de vista das teor�as economicistas: a transparencia contable non s� dos centros en concesi�n senon tamen dos centros publicos "tradicionais" para valorar o traballo dos directivos en base �s resultados. Evidentemente estes directivos deber�an poder xestionar e non ser meros administradores co que voltar�amos as teimas de sempre: que si converti-los centros publicos en entes autonomos, que si separar provisi�n de financiamento etc. etc. Pero, coa difer�ncia dun verdadeiro mecanismo de comparaci�n para "cortar cabezas".
E digo eu. ?para cando un verdadeiro mecanismo de comparaci�n da calidade?, ?cando se crear� un unico rexistro para a espera de tal xeito que unha vez que se lle faga unha indicaci�n a un doente este quede rexistrado sen "contabilidade creativa" nen "axendas pechadas"?... O se?or Barea sinala que "los hospitales p�blicos no deben tener como objetivo la rentabilidad econ�mica, pero eso no exime de una buena gesti�n" esta claro que a xesti�n para �l s� existe en termos econ�micos e que a calidade non � mais ca unha caracter�stica do servizo a prestar.
Que os profesionais (da publica e da privada; facultativos, non facultativos e non sanitarios )reflexionemos en voz alta sobor destas cousas contribur�a a mante-la atenci�n sanitaria centrada en quen ten que estar: O doente.
Escribiuno/Writed by
Xose Manuel Meijome
en
13.10.04
Enviar por correo electrónicoEscribe un blogCompartir con TwitterCompartir con FacebookCompartir en Pinterest

PERO QUE MORRO TE?EN.
Sempre que se fala da sanidade privada nos medios de "desinformaci�n publicada" se lle pon como puntos fortes: a calidade (mais que nada percibida), a menor espera e o acceso a prestacions non cubertas pola SS. Pero, o rico pastel dos carto p�blicos reclama a estes golosos d�pteros que agora se autodefinen coma eficientes (que grande verba cando cada quen calcula os custos como lle peta) e reclaman para os cidadans O DEREITO A ELEXIR .
Eu coido que sinten envexa da educaci�n privada na que todos pagamos o "dereito a elexir" duns poucos para logo non poder elexir n�s ; por exemplo: elexir dar unha clase alternativa � relixi�n ou da-las clases en castel�n ou outro idioma oficial ou ter un espazo cuberto (xa non digo pechado) para as clases de educaci�n f�sica...
Por favor; leede o artigo e opinade, que esto se vai recrudecer a medida que as autonom�as non se podan facer cargo das s�as facturas sanit�rias e busquen solucions "inventivas" � problema pol�tico das listas de espera.
S� quixera lembrar outra nova do mesmo medio lembr�ndonos que tan eficientes empresas levan 10 anos coas cuotas da Seguridade social "condonadas" para que o seu d�ficit non as afogue; conclusi�n: o seguinte paso ser�a esixir unha financiaci�n axeitada que permitise marxe de beneficio. E digo eu ?porque non dar unha financiaci�n axeitada � sanidade p�blica mellorando a s�a calidade i eficacia e beneficiandonos a todos?.
E diredes que o que pon o artigo � que se saque do financiamento p�blico certas prestacions para que cada quen acuda onde lle peta: ?e o meu dereito a ser asistido pola sanidade p�blica?, ?quen se vai facer cargo dos custos do que te?a "complicacions"? (incluidas as indemnizacions � afectado). O dito, este tira e afrouxa acaba de comezar.
Eu coido que sinten envexa da educaci�n privada na que todos pagamos o "dereito a elexir" duns poucos para logo non poder elexir n�s ; por exemplo: elexir dar unha clase alternativa � relixi�n ou da-las clases en castel�n ou outro idioma oficial ou ter un espazo cuberto (xa non digo pechado) para as clases de educaci�n f�sica...
Por favor; leede o artigo e opinade, que esto se vai recrudecer a medida que as autonom�as non se podan facer cargo das s�as facturas sanit�rias e busquen solucions "inventivas" � problema pol�tico das listas de espera.
S� quixera lembrar outra nova do mesmo medio lembr�ndonos que tan eficientes empresas levan 10 anos coas cuotas da Seguridade social "condonadas" para que o seu d�ficit non as afogue; conclusi�n: o seguinte paso ser�a esixir unha financiaci�n axeitada que permitise marxe de beneficio. E digo eu ?porque non dar unha financiaci�n axeitada � sanidade p�blica mellorando a s�a calidade i eficacia e beneficiandonos a todos?.
E diredes que o que pon o artigo � que se saque do financiamento p�blico certas prestacions para que cada quen acuda onde lle peta: ?e o meu dereito a ser asistido pola sanidade p�blica?, ?quen se vai facer cargo dos custos do que te?a "complicacions"? (incluidas as indemnizacions � afectado). O dito, este tira e afrouxa acaba de comezar.
Escribiuno/Writed by
Xose Manuel Meijome
en
6.10.04
Enviar por correo electrónicoEscribe un blogCompartir con TwitterCompartir con FacebookCompartir en Pinterest

Suscribirse a:
Entradas (Atom)